Menu

Vitus Audio

Absolutně nekompromisní dánské zesilovače té nejvyšší high-endové třídy.

Působíme jako výhradní dovozce do ČR a SR.

HISTORIERECENZECENÍKFOTOGALERIE

intro vitus

Hans Ole Vitus strávil díky svému naprosto nekompromisnímu přístupu 8 let vývojem prvního modelu zesilovače předtím, než ho v roce 2003 pustil na trh. Hans Ole pracoval před založením Vitus Audio v domovském Dánsku několik let jako regionální manažer pro Texas Instruments, kde zákazníkům také radil s technickými implementacemi řešení TI.

Hans Ole také strávil své teenagerovské roky hraním na bubny v rock´n´rollové kapele, časem ale upřel celý svůj zájem k hudbě, špičkovým nahrávkám a špičkovému zvuku.

The Reference Series | High End

Poslouchání hudby nebo sledování filmů není pro každého stejným zážitkem. Důvodem je to, že zvuk i obraz zpracováváme na podvědomé úrovni, že jde o emocionální zážitek. Když je obsah produkován přirozeným způsobem, věrný záměrům skladatele nebo producenta, musí se dostavit husí kůž. To je místo, kde chcete být. Někteří výrobci vytvářejí zařízení se zřetelným charakterem. Přidání určité charakteristiky do zvuku není stejné jako snaha o přirozenou reprodukci. Vitus Audio se snaží dostat co nejblíže k originálu. Jde o technologii ve službách hudby. Stejně jako nejste spokojeni s průměrným vozem, chcete více i od života: vynikající technologie, průlomové inovace, funkční design a hvězdný výkon. Existuje jen několik výrobců, kteří mohou vyrábět automobily, které splňují tato očekávání. Rádi bychom si mysleli, že jsme nejvhodnějším partnerem, pokud hledáte stejné věci v audiovizuálním světě. Naše referenční série nabízejí skutečný vstup do světa špičkových technologií. Prozkoumejte ji - každý z produktů řady Reference nabízí expresivitu, emoce a finesy. Jste připraveni správně se rozhodnout?

The Signature Series | Extrémní řešení

Jste připraveni udělat další krok? Zvednout laťku? Pokud jste nadšeni z Reference Series, již znáte naši oddanost přirozené reprodukci zvuku. Přejít o krok dál do Signature Series je jako když se zajímavá housenka mění v překrásného motýla. Je to organický proces. Hudba je umění. K zachycení skutečného dramatu plně rozvinutého klasického orchestru potřebujete systém složený z uměleckých děl se skutečnými špičkovými schopnostmi. Komponenty řady Vitus Audio Signature Series dokáží bez kompromisů malovat jemné, přitom ale velké a barevné hudební plátno. Kvalita přichází nejen zevnitř. Způsob výroby produktů Signature Series je naprosto ohromující. Elegantní křivky jsou připomínkou trupu jachty.  Plachtění po obrovské vodní ploše vám dává pocit nekonečna, podobný nekonečnému hudebnímu příběhu, který začíná sérií zvukových podpisů Vitus. Naše Signature Series nabízí skutečný vývoj ve světě špičkových technologií. Neváhejte a vydejte se je prozkoumat. Každý z produktů řady Reference nabízí integraci, rovnováhu a neuvěřitelný výkon. Jste připraveni zahájit senzační cestu?

The Masterpieces Series | Nadřazená technologie

Čas jsou peníze. Všichni to víme. To znamená, že čas je drahocenný. Nežijeme navždy. Všichni chceme zanechat odkaz. Proto musíme počítat každou sekundu. Skutečné dědictví Vitus Audio spočívá v jejich Masterpiece Series. Každý kus je jako mistrovský úspěch. Můžeme porovnat kokmponenty Masterpieces s výjimečnými hodinkami. Chronograf je přesný, dokonalý a vysoce výkonný nástroj. Rám představuje krásně opracované pouzdro. Cena není žádnou překážkou při hledání konečného řešení. Pečlivě vybrané součástky stojí za perfektní podobou každého komponentu. Majestátní ručičny opisují ciferník a určují čas, náladu a odhodlání. Jazz, klasický nebo současný? Hudební preference a vkus pro design se sejdou. Jaká je vaše volba? Potěšení mnoha chronografů spočívá v tom, že se na ně můžete podívat. Design mistrovských děl Vitus Audio je stejně snadno čitelný. Jsou postaveny tak, aby vydržely celý život. Každý nástroj řady Masterpiece zaručuje nejvyšší úroveň hudebního požitku. Stát se majitelem takové vysoce ceněné elektroniky je privilegium a nenechá vás beze slova!

Design Studio Series

Řada Design Studio se nestane jen novou definicí "state-of-the-art" pojmu, stane se i důvodem pro posluchače a recenzenty, aby přehodnotili co je vlastně možné. Tato řada je vyvíjena bez ohledu na náklady a přinese neuvěřitelně věrnou reprodukci v šasi se strhující elegancí. Musíte slyšet, abyste uvěřili. Pouze na zvláštní objednávku.

RECENZE

Vitus Audio SIA-025 mk2 - Hi-Fi Voice 2021 - odkaz

Vitus Audio RI-101 mk2 - High&Style 2021 - odkaz

Vitus Audio SM103 + SL103 - Hi-Fi Voice 2021 - odkaz

Vitus Audio SM103 - audiodrom 2021 - odkaz

Vitus Audio RI-101 mk2 - Hi-FI Voice 2020 - odkaz

Vitus Audio SIA-030 - Hi-FI Voice 2020 - odkaz

Vitus Audio SIA-030 - High Fidelity - 01.11.2019 - odkaz

Vitus Audio SIA-025 - best of high end - odkaz

Vitus Audio RI-101 - TONEAudio - odkaz

Vitus audio RI-101 - HIFI+ - 06.02.2019 - odkaz

Vitus Audio RI-101 - SoundStage Australia - 01.05.2018 - odkaz

Vitus Audio RS101 + RL102 - Part Time Audiophile - 07.07.2019 - odkaz

Vitus Audio SL-102 + SS-101 - 6moons.com - 07.2011 - odkaz

Videorecenze:

Vitus Audio SIA-030 - AVShowrooms 2019 - videorecenze - odkaz

Výstřižek Vitus video

CENÍK (aktuální k 1.1. 2024)

Chcete vědět víc? Projděte si web výrobce nebo se objednejte na poslech.

FOTOGALERIE

Otevřeno: Po - Ne  dle tel. dohody | TELEFON: +420 777 601 851 | E-MAIL: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | Showrooms : Čs. armády 1328, 742 21 Kopřivnice