Menu

alluxity

Špičkové Hi-Fi do obývacího pokoje pro novou generaci audiofilů.

Působíme jako výhradní dovozce do ČR a SR. 

O ZNAČCERECENZECENÍKFOTOGALERIE

alluxity

Filozofie značky

Pokud se ponoříte do historie zesilovačů s vysokou věrností, všimnete si společné charakteristiky: byly obvykle velké a neskladné. To nemusí být nutně špatně. Vyzařovalo z nich kouzlo a charisma a působily robustním dojmem, který se dnes jen těžko hledá. Řemeslné zpracování, které bylo do těchto zesilovačů vloženo, bylo ohromující.

Audiofilové považují mnohé ze starších zesilovačů za legendy a některé z nich mohou dokonce konkurovat těm, které jsou považovány za "nejlepší" současné generace.

Bohužel však ve společnosti Alluxity mají pocit, že v průměru se průmysl od řemeslného zpracování odklonil. Výrobky prošly industrializací, což se podepsalo na kvalitě provedení a zároveň se k tomu přidala obrovská přirážka.

Otázky, které si v Alluxity kladou před návrhem výrobku

Při brainstormingu během procesu navrhování je třeba zodpovědět mnoho zásadních otázek, ale dvě nejdůležitější jsou: "Jaké problémy řešíme?" a následně "Kdo je náš ideální uživatel?".

Problém 1:
Když se lidé začínají stále více zajímat o design interiéru, stává se mnohem větší výzvou vměstnat velké a objemné zesilovače do výzdoby jejich obytného prostoru.

Problém 2:
Přestože stále více lidí poslouchá více hudby než kdykoli předtím, mnozí nemají ani ponětí, jak dobře může jejich hudba znít. Mnozí se také domnívají, že by rozdíl v kvalitě zvuku stejně nepoznali. To však vůbec není pravda. Příčinou je nedostatečné vzdělání v oblasti dobrého zvuku.

Problém 3:
Špičkové audio produkty se pravidelně stávají cenově nedostupnějšími, zatímco low-endové produkty přecházejí spíše v "lifestylovou" volbu s nižším výkonem. Uprostřed není moc na výběr, co by drželo krok s novou érou moderních integrovaných technologií a zároveň zůstalo věrné kvalitě zvuku (jak by to někteří nazvali) Zlaté éry high fidelity.

Jak tedy tyto problémy vyřešit?
Začneme tím, že si položíme druhou otázku, kdo je náš ideální uživatel, a podíváme se, jak to ovlivňuje jednotlivé problémy.

Podle některých průzkumů je většina audiofilů ve věku mezi čtyřiceti a šedesáti lety. I když se občas setkáváme s audio nadšenci ve věku dvacet a třicet let, popularita hi-fi již mnoho let klesá. Bylo by tedy snadné říci, že náš ideální uživatel patří mezi čtyřicátníky až šedesátníky, ale to neřeší problém poklesu zájmu budoucích posluchačů. Jak tento problém řešit?

Řešení problémů

Navrhování výrobků vhodných pro domácnost
Jsme přesvědčeni, že je třeba dostat hi-fi do domácností a představit nové generaci svět kvalitního zvuku. Potřebujeme nekomplikované výrobky, které využívají výhod minimalismu s jednoduchým, moderním designem a silnými, rovnými liniemi. Výrobky, které se intuitivně používají a podporují moderní streamování, ale nevzdávají se pocitu a zvuku skutečného přehrávání hi-fi. Měly by být dostatečně malé, aby se vešly na poličku, dobře vypadaly v domácnosti a byly dostatečně kvalitní, aby oslovily i toho nejnáročnějšího uživatele. Musí zapadat do životního stylu uživatele, nikoli jej přebírat.

Pokud se nám to podaří, pomůžeme přiblížit svět vysoce výkonné reprodukce zvuku novým a mladším generacím.

Navrhněte výrobek, který budou lidé chtít poslouchat
Lidé se učí zkušenostmi a díky zkušenosti s vysoce kvalitním zvukem může každý poznat rozdíl mezi průměrným a dobrým zvukem. Ať už to ví, nebo ne, každý slyší rozdíl mezi dobrým a špatným zvukem, ale většina z nich nikdy nezažila skutečné hi-fi. Možná si toho zpočátku ani nevšimnou. Věříme však, že jakmile si člověk na kvalitní zvuk jednou zvykne, není možné se vrátit zpět. Pokud jim poskytneme nejlepší zvuk, jaký kdy slyšeli, budou ho chtít poslouchat co nejčastěji a vzdělávat se přitom (i ostatní).

Tímto způsobem děláme hi-fi žádoucím. Lidé poslouchají hudbu více než kdy jindy, a pokud jim dokážeme ukázat dobrý zvuk, budou ho chtít poslouchat navždy.

Design a konstrukce za férové ceny
Žijeme ve světě, kde je většina výrobků navržena a optimalizována pro velkosériovou výrobu. Například chytré telefony se montují v milionech kusů a celé montážní linky se staví výhradně pro konkrétní model smartphonu. Když přijde na trh nový model, montážní linky se sešrotují a postaví se nové.

Protikladem kvantity je kvalita, která je často výsledkem cílevědomého řemeslného zpracování. Jsme přesvědčeni, že k dosažení našich cílů je třeba najít střední cestu mezi optimalizovanými výrobními zařízeními a kvalitou, kterou dokáže zajistit pouze zručný řemeslník.

Velké investice do správného výrobního zařízení byly proto nutností a jsou klíčem k udržení nákladů pod kontrolou při zachování požadované kvality.

Veškerou elektronickou výrobu řídí Alluxity také pod vlastní střechou. Vlastní výroba elektroniky má obrovské výhody. Sahají od možnosti rychle reagovat na potřebné změny, přes zkrácení dodacích lhůt a lepší skladové možnosti až po kompletní sledovatelnost a budoucí zlepšení výroby. Důvody výrobních vad nebo chyb lze poměrně snadno zdokumentovat a upravit v procesu návrhu nebo výroby, což Alluxity umožňuje zlepšit každý aspekt všech  výrobků s každou budoucí verzí desek plošných spojů, kterou vyrobím

Závěr - Cíl Alluxity
Chceme, aby technologie High fidelity byla oblíbená. Chceme, aby lidé pochopili, co je to dobrý zvuk a jak může přispět k jejich životu. Chceme poskytovat solidní výběr zvukových zařízení, která dokonale zapadnou do obytného prostoru, aniž by ho ovládla, ale zároveň poskytnou zážitek, který dopřeje aktivním i pasivním posluchačům. Jinými slovy, chceme, aby se zvuk s vysokou věrností stal běžnou součástí domácnosti.

 

PRODUKTY

Int One mkII

Vylepšení modelu Int One se ukázalo jako docela náročná výzva. Výrazné zvýšení úrovně výkonu v rámci fyzických omezení šasi bylo nejen obtížné, ale někdy se zdálo i nemožné.

Int One mkII se od předchozího modelu liší tím, že má kompletně přepracovaný předzesilovací stupeň; nyní je plně symetrický, což nabízí celkově větší zisk, nabízí také podporu větší šířky pásma s téměř trojnásobným nastavením citlivosti hlasitosti, což umožňuje poslech na úrovních od -79 dB do +13 dB.

Tím se výrazně zvyšuje rozsah toho, jaké typy místností Int One mkII podporuje: cokoli od nyní větších místností až po ještě menší a tlumené místnosti, protože kvalita zvuku a úroveň hluku nebyla ohrožena ani při nižších, ani při vyšších nastaveních hlasitosti.

Pre One

Pre One byl prvním produktem společnosti Alluxity, který byl navržen společně s Power One. Položil základní kameny pro dnešní filozofii i design společnosti Alluxity.

Plná symetrie znamená, že Pre One má toridní transformátor a napájecí zdroj zvlášť pro každý kanál.

Každý kanál je také vybaven dvěma plně diskrétními zesilovacími moduly, které dávají Pre One zvláštní měkký a podmanivý hlas, který má.

Ovládání hlasitosti je plně reléové a nastavuje se v krocích po 6 dB, 3 dB a 1,5 dB v závislosti na úrovni hlasitosti.

Pre Two

Pre Two je nástupcem modelu Pre One a nabízí řadu nových funkcí.

Při navrhování modelu Pre Two využili v Alluxity veškerou zpětnou vazbu z modelu Pre One a cíleně přístroj tvarovali tak, aby vyplnil nedostatky, které partneři a zákazníci v průběhu let zmiňovali. To znamená, že Pre Two má nově definované ovládání hlasitosti s krokem 1 dB až po -79 dB až +13 dB, spolu s funkcí -6 dB pro případ, že má zdroj příliš vysoký výkon.

Každý kanál je stále plně symetrický s novými a vylepšenými moduly zesílení, které podporují bi-amping.

Během procesu deisngu testovali řadu streamovacích řešení a zjistili jsme, že Converse Digital nabízí nejjednodušší a nejlepší sadu: podporuje vše od MQA, Tidal, Qobuz, Apple Airplay atd. až do 192kHz 32-bit.

Power One

Power One byl spolu s Pre One prvním produktem řady Alluxity. Vizí bylo, aby dva produkty vypadaly stejně a spolupracovaly jak po estetické, tak po zvukové stránce.

Power One se od ostatních produktů Alluxity liší tím, že je o 30 % hlubší, ale - s větší velikostí přichází i větší výkon. Power One je, stejně jako Pre One, plně symetrický s toroidním transformátorem o výkonu 600VA na kanál, který napájí velmi diskrétní zesilovací modul.

To, že patří k první generaci produktů Alluxity, neznamená, že s ním nelze počítat. Power One nese svědectví, které ukazuje, jak daleko se v Alluxity dostali.

Power Two

Power Two je postaven na stejné topologii jako Int One. Jedná se o plně symetrický stereofonní zesilovač třídy A/B s výkonem 200 W, který poskytuje dostatečný výkon a proud pro ovládání téměř každého reproduktoru, který je mu předhozen.

Díky svým rozměrům a rozptylu tepla je schopen zapadnout do téměř každého druhu prostředí obývacího pokoje, čímž pomáhá vnést do domácnosti mimořádnou estetiku i hudebnost.

To, že je menší než Power One, však neznamená, že má menší zvuk. Každý aspekt jeho tonality přináší uklidňující, ale jasný a silný výkon, který vám pomůže se do hudby ponořit.

Mono One

Pokud si položíte otázku: "Co je pro mě v high-endové sestavě nejdůležitější? ".
Jsou to nejvyšší výšky? Střední nebo spodní pásmo? Vokály, smyčcové nástroje nebo bicí?

Mono One byl navržen tak, aby splňoval všechny příjemné aspekty hudební reprodukce. Kontrola nízkých tónů obohacená o detaily v celém středním a vyšším rozsahu zajišťuje harmonické vyprávění na úrovni, která patří k nejlepším v oboru.

Dynamika, rychlost a každý aspekt posunu hlasitosti je zvládnut s maximální přesností, aniž by byl ohrožen přirozený tok hudby.

 

RECENZE

recenze připravujeme

 

CENÍK  (aktuální k 1.11. 2022)

Chcete vědět víc? Projděte si web výrobce nebo se objednejte na poslech

 

FOTOGALERIE

Otevřeno: Po - Ne  dle tel. dohody | TELEFON: +420 777 601 851 | E-MAIL: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | Showrooms : Čs. armády 1328, 742 21 Kopřivnice